حذف اکانت اینستاگرام | دائم و موقت

تولید محتوای فضای مجازی

سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

حذف اکانت اینستاگرام | دائم و موقت

۷ بازديد
حذف اکانت اینستاگرام به دو صورت دائمی و موقت امکان‌پذیر است. در ادامه، نحوه‌ی انجام این کار به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

 حذف موقت اکانت اینستاگرام

حذف موقت اکانت اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که حساب کاربری خود را برای مدتی غیرفعال کنید، بدون اینکه اطلاعات و محتوای شما به طور دائمی حذف شود. در این حالت، پروفایل، عکس‌ها، نظرات و لایک‌های شما پنهان می‌شوند تا زمانی که دوباره وارد حساب کاربری خود شوید.

 مراحل حذف موقت اکانت اینستاگرام:

1. **وارد حساب کاربری خود شوید:** ابتدا با استفاده از مرورگر وب (کامپیوتر یا موبایل) به وب‌سایت اینستاگرام بروید و وارد تولید محتوا در مشهد حساب کاربری خود شوید. توجه داشته باشید که امکان غیرفعال کردن موقت از طریق اپلیکیشن موبایل اینستاگرام وجود ندارد.

2. **به صفحه پروفایل بروید:** پس از ورود، به صفحه پروفایل خود بروید و روی عکس پروفایل یا نام کاربری خود در گوشه بالا و راست صفحه کلیک کنید.

3. **ویرایش پروفایل:** در صفحه پروفایل، گزینه "Edit Profile" (ویرایش پروفایل) را انتخاب کنید.

4. **غیرفعال کردن موقت حساب:** در پایین صفحه، گزینه "Temporarily disable my account" (غیرفعال کردن موقت حساب) را مشاهده خواهید کرد. روی این گزینه کلیک کنید.

5. **انتخاب دلیل:** اینستاگرام از شما می‌خواهد دلیل غیرفعال کردن حساب خود را انتخاب کنید. یک دلیل از لیست کشویی انتخاب کنید.

6. **وارد کردن مجدد رمز عبور:** برای تأیید هویت خود، رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید.

7. **تأیید غیرفعال‌سازی:** در نهایت، روی گزینه "Temporarily Disable Account" (غیرفعال کردن موقت حساب) کلیک کنید.

اکنون حساب کاربری شما به صورت موقت غیرفعال شده است و شما می‌توانید هر زمان که خواستید با وارد شدن مجدد به حساب، آن را دوباره فعال کنید.

 حذف دائم اکانت اینستاگرام

حذف دائم اکانت اینستاگرام باعث می‌شود تمام اطلاعات شما از جمله عکس‌ها، ویدیوها، نظرات، لایک‌ها و دنبال‌کنندگان به طور دائمی حذف شوند و امکان بازیابی آنها وجود نداشته باشد. این گزینه برای افرادی که تصمیم قاطع به ترک اینستاگرام گرفته‌اند مناسب است.

 مراحل حذف دائم اکانت اینستاگرام:

1. **وارد حساب کاربری خود شوید:** مشابه حذف موقت، ابتدا با استفاده از مرورگر وب به وب‌سایت اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.

2. **رفتن به صفحه حذف حساب:** به صفحه‌ای که برای حذف دائم حساب اینستاگرام طراحی شده بروید. این صفحه به طور مستقیم از طریق لینک زیر قابل دسترسی است:
[لینک حذف دائم حساب اینستاگرام](https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/)

3. **انتخاب دلیل:** اینستاگرام از شما می‌خواهد دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید. یک دلیل از لیست کشویی انتخاب کنید.

4. **وارد کردن مجدد رمز عبور:** برای تأیید هویت خود، رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید.

5. **تأیید حذف حساب:** در نهایت، روی گزینه "Permanently delete my account" (حذف دائمی حساب) کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل، حساب کاربری شما به طور دائمی حذف خواهد شد و تمام اطلاعات مرتبط با آن از بین خواهند رفت.

 نکات مهم

- **بکاپ‌گیری:** قبل از حذف دائمی حساب، حتماً از تمامی داده‌های مهم خود بکاپ تهیه کنید. اینستاگرام امکان دانلود یک نسخه از اطلاعات شما را فراهم کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

- **تصمیم‌گیری:** مطمئن شوید که تصمیم شما برای حذف حساب دائمی است. نمارا چرا که پس از حذف، هیچ راهی برای بازگرداندن اطلاعات یا خود حساب وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.